maanantai 12. maaliskuuta 2012

the way i am

moooi ! nyt voisin kertoo lyhyesti mitä oon saanu ja tehny :Dd

voisin kertoo mitäs oon nyt saanu (: totaa sain nyt joku pari viikkoo sit television joka o tollane samsungin taulutelevisio (40 tuumane)
sitte sain tossa edellis viikon torstaina CSI miamin seitsemännen tuotantokauden (35e) ja buffy vamppyyrintappajan (10e alennukses).
 eile kans oltiin ikeas ja sain sielt pöytälampun, pöytäpeilin, roskiksen, päivä peiton ja kaks sillast tyynyliinaa siihe + kaks tyynyy. Käytii sen jälkee jyskis ja sain sielt karvamaton joka makso jtn 100e (:

tänään taaas käytii ostamas toi pesiskypärä ( oikee hinta 80e, alennettu 52e) sit sain myös räpylän ( oik. 160e, alennus 96e) :Dd sit sain sielt myös sillaset asics merkkiset housut ja paida jotka makso yhteensä joku 90e. saatii siis siks niist alennust koska kuulun turkupesiksee.


no totanoin oon myös täs välis yrittäny värjää punasiks mut ne meni vaa juurist :D no värjään sit vähä aja pääst uudestaa. olin tos myös perjantain yötä katjal yötä oonan kans (: leivottii helokitty muffinssei ja tehtii vähä kaikkee :D ainiin piti myös sanoo et huone on kokenu aikamoise muodonmuutoksen, josta laitan EHKÄ myöhemmin kuvii ! tä teksti on vähä epäselvää mutta .. kommentoikaa hyvät ja huonot puolet ! ei mitään muuta täl kertaa :)












otin nä huonekuvat just enne ku tein tän blogi



indy<3


olin kaisanki luo ja siel oli tälläne :D

ostin eminemin levyn perjantaina !

niin piti sanoo et on iha semisti karkkii tuol mut en jaksa syödä O: wtf XD ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti