keskiviikko 1. helmikuuta 2012

- day to day

moooi kirjotin viimeks varmaa perjantaina ? no kuitenkin mentiin lauantaina ostaa mulle sisäpelitossut jotka on tuolla alempana sit menin sinne pesikseen pelattiin käsipalloo ja harjoteltii lyöntei (: sitte ku se loppus meijä mummi tuli hakee mut ja sirinin meille, oltiin sit hetki meil ja lähettiin turkuun annaa vastaan :Dd sit ku perillä ja annaki oli tullu mentiin lindliin ja ostettii vähä kaikkee :Dd alhaalla kuvaa ! no sitten sählättiii vaa ja valvottii kahdeksaan (: herättiin jo sitte joskus yheltä jonku herätykseen xd no ei sitte mitää anna ja sirin lähti sit pian ja mä jäin vaa dataamaan loppupäiväks :D laitan tonne alemmas kuvii siit yöst/illast. 

SU: ei oo mitää muistikuvaa ? olin varmaa koko päivä stressaantunu ku mummi oli lähössä lomalle :D

MA: back to school ! < kirjotetaaks se niin ? xd mutta juu eipä oikee mitää ihmeellistä oikee, normi koulupäivä 8-3, meillä oli kuvista, englantii, ruotsii, luokanvalvojantunti ja jotai muuta ? :D koulun jälkee äiti tuli hakee mua, sit se vei mut kaupungil ja käytii sit arnoldsis syömäs sirinin kans ku seki oli kaupungil (: sitte se veiki mut treeneihi jotka oli aurajoen koululla, käytiin lenkillä ja sit harjoteltiin heittoi.
TI: koulu loppus kolmelta ja sit sielt menin sirinin kans kaupungil syömää hesee xd sit sen jälkee sen äiteee tuli hakee sitä ja mä lähin sit bussil kotii (: ku olin kotoo nii katja tuli hakee mua niille eeliksen kanssa, vähä aja päästä katja, olivia ja oona tuli sitte (: syötiin nuudeleita, nuggettei ja jälkiruuaksi jäätelöä. katja vei meijät joskus puol ysi sit kotiin, no ilta sit meni koneella ollessa + suihkust tulee kylmää vettä ): xd

TÄMÄ PÄIVÄ: no koulu loppus kahelta ja sit kävelin kotiin , en oo muuta tehny ku ollu koneella ja kattonu csi:ta (: tänää ois pitäny olla treenit mut en sitte menny sinne, ne on siis neljä kertaa viikos. muute sanon nyt tähä loppuu että taidan lopettaa bloggaamise ku on vaa kolme lukijaa, ei sit muuta laitan nyt kuvia (:

näitä ostettii (: oli viel ton lisäks kaks monsterii xd

hello kittyy <3 ja ollaa hottiksiii

tehtii pyramidii, oonan pää ei näy ja mun housut<3

theey call me supermän (;

eelis rakas serkkuni (:

täs ne kengät mitä ostettii, inter tai top sportista :D ? 80e


tässä niitä pesis juttuja (: ei voida vielä ostaa omia :Dd

näitä katsellassa (:

moi mun uus koru xd

täs sitä launataita (:

kokista <3 :D

pahoittelen kuvien järjestystä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti