tiistai 14. helmikuuta 2012

- lose yourself

hyvää ystävänpäivää kaikki te neljä ja anonyymit .. :D kirjotan nyt maanantaist ja täst päiväst (: elii päästii maanantai kolmelt sit mentii sirini kans bussil mäkkii syömää happy mealit vai mite se kirjotetaa :D sen jälkee mentii kauppatoril, käytii sit siel cypershopis ja ostin uuden venytykse (8mm) ja sielt sit lähin treeneihi, sirin ei halunnu tulla ku sil särki kuulemma pää .. mut sit ku olin siel mentii lenil ja ku tultii harjoteltii heittoja (: lupauduin sit tuomaan seuraavaks kerraks mailat ja pallot .. luulin et mua oltais tultu hakee sielt mut ei tietenkää ku kaisal oli muuttoa .. oli se iha mukavaa sit kantaa kaikkial kolmee painavaa kassii, no mut ei mitää muuta siit päiväst (: ..  

TI: sit sitte  päästiin tänään kolmelta. Sen jälkee menin bussil kotii ja sit olin vaa koneel kunnes mun luokkalaine nea tuli kysymää et tuuks mä sellasee 'kasvamme yhdessä' keskusteluu ku kaikkie seiskoje oli pakko tulla sinne..  no kello oli joku puol ja sit lähdin kävelemää joskus 25 vail xd se matka oli sit kans vituttava koska ensinnäki, se on joku 2-3km ja mun pitäis siin ajas ehtii menee koulul .. toiseks, mu laukku meni rikki sil matkal jotenki oudosti ku vetäsin siit D: kolmanneks, jotku vitosluokkalaiset äpärät heitti lunta mun pääl siit sillalt ja näytti iha koviksina kieltä xd sanoin sit niille et 'mikä vitun ongelma' sit ne vaa 'hihhih' .. no mut olin joskus tasalt koulul sirini kans, mentii auditorioo ja sit meil puhuttii vähä kaikelaisest. sen jälkee mentii luokkaa ja keskusteltii jostai (en osaa selittää paremmi) :D  mut joo se loppus puol kasi ja mua tultii hakeaan joskus ysiltä (: nee sit oli ostanu mul ihanii tuliaisii thaimaast ja lisään nyt sit niist kuvii. AINII huome mennää sit hirvesaloo ku on liikuntapäivä (: !

ps. noi kaikki vaatteet on sit iha aitoi ettei tarvii tulla kysymää :D
pss. täs jotai kuvii viimeviikolopust (:

söpöööö xd


anna, sirin, mä, oona

sunnuntaina sen jälkee ku anna ja sirin oli lähteny tehtii helin kans mustikkapiirakkaa (:


tälläse ostin

täst alkaa nä tuliaiset ! billabong

Ed hardy

joo joku tälläne :D



P&J / miinusta on et ne on isot vatsan kohtaa

täs nä isot xd

P&J / isot ..

karkkiaa :D

roxy

Dior
+ sain sillaset bikinit ja pannan mut en oikee saanu niist kuvaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti