perjantai 3. helmikuuta 2012

- ehehehe, moi

mooi taas, tuli täs nyt mielee monta asiaa mistä nyt kirjottaisin, tosin se taitaa olla aika turhaa ku ei kukaa varmaa ees lue (:  sanon myös et nä kaikki mun blogit on sit vaan  MUN omia mielipiteitä et älkää tulko sanoo sit mitään tyhmää ! (:

Eli tuli sit vaa mielee ku luin joittenki blogeja ja kattelin kuvia nii huomasin että jotku kirjottelee iha avoimesti täällänäi kaikkii ku ESIM: viiltelee nii kovana ja lisää jotai kuvii omist haavoist O: en toki estä mitään ! mut siin ei oo todellakaa mitää leijumista jos satuttaa itseään ? ja vielä jos ei oo mitää kummempaa syytä ku jotai et 'ketää ei rakasta' ' oon nii ruma' ja tollasia :D ? no mutta mikäs siinä, ajattelin vaa et kaikki sit pystyy lukemaan & katsomaan kaikia kuvia/tekstejä (:  ku täs maailmas ei kuulkaa lopu juorut koskaa.. aina vaa keksitää ja suurennellaa asioita lisää ! tosi ärsyttävää, mut se on sitä elämää.

Toiseks, hmm tuli kans mielee et saatan olla monien mielestä tosi vittuileva/suoraansanova , saatan vaikuttaa sillaselta ja ehkä vähän ollakki sellane. mut kuitenki selitän sen: juu, mä en pidä sellaisia asioita yleensä sisälläni  jos ne ärsyttää mua.  mut se on sitä et ku kukaa muu ei uskalla/halua sanoa mitään siihen, nii sit sinitäti tulee ja sanoo suoraan kaiken :D ilkeä ? anyway, on mullaki sydän, tunteet ja kaikki mitä nyt ihmisellä on ? kestän kritiikkiä joten haukkukaa ja miettikää must mitä ikinä haluutte :D ? mul on soiteltu välillä iltasin ja haukuttu joittenki kavereitte kans jostai perättömäst huhust xd ja jotku luulee et mä pelkään sellasia (: eeei päinvastoi mä nauran niil :Dd koska ei mul oo mitää pelkoo jos ne siel puhelimen toises pääs huutelee, mähä voin huutaa huudan takasin.

Kolmanneks ! on  jo ollu kaua sellane fiilis et haluisin kielikorun, mut en oo tehny sen asian etee mitää, mut nyt oon alkanu tekee siihe jotain koska haluan oikeesti saada sen, en minkää sellase takii et haluisin esittää/olla jotain :D mut eka ongelma on se et meijä mummi ragee siit jos näkee sen, toiseks taas se et äiti ei tuu ottaa mun kans sitä vaiks sil sopis .. juu mut toivottavast meen sit joskus ottaa sen ! (:

kummaa mul tuli monta asiaa mielee mist oisin voinu kirjottaa, mut juu en sit enää muista o: 
 mut täs oli nä kolme asiaaa sitten, ei nyt oo mitää kuvia ku ei oo mitää ihmeellist oikee täst päiväst  <:
niin ja voisin kirjottaa seuraavaks voiteist ja kaikist muist mömmöist kaikelaist (:(:






eminem & narcotic <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti