maanantai 2. heinäkuuta 2012

stay wide awake

moooi taaas pitkästä aikaaan .. anteeks oikeest ku en oo kirjottanu mut ku ei oo vaa jaksanu s::
okei nyt ku taas kirjotan nii ajattelin tehä täst tälläse postaukse ku 20 asiaa musta ja mun elämästä (: 

 täst lähtee
1.Mä asun kuninkojilla (turussa) ja mun iskä asuu turun keskustassa
2. mul ei oo varsinaist lempiruokaa ja oon aika nirso ruuan suhteen
3. mun parhaat ystävät on Maria ja Sirin
5.Oon sinkku

 tässä he <3


6. en oo ihastunu kehenkää
7. mun lempivärit on turkoosi ja vaaleenlila
8. ainoo paras räppäri on Eminem !<3
9. mul on kohta 7v pikkusisko
10. Oon huono koulussa, mun keskiarvo oli 6.8



11. oon Lyseon koulussa mut haluisin takas Pisille, koska en tykkää yhtää mun luokast/koulust
12. Mul on toisessa korvassa 3 korvista ja toisessa venytys
13.Haluun kielikorun !
14. Vihaan erityisesti matikkaa ja fysiikkaa !
15. Mul on iphone 4
16. Oon noin 158cm pitkä
17. Oon yleensä äänekäs ja nauran paljon. (riippuu seurasta)
18. Jos joku pyytäis mua sanomaan parhaimman asian mun ulkonäöstä en osais vastata koska en tykkää erityisesti mistään.
19. Mul on lokakuus synttärit
20. rakastan suklaata voin syödä päiväs kokonaisen levyn !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti